Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 25 december 2009

JUL-KAOS

Idag har vi varit till Bygdeå och ätit gott!! Barnen har busat på med de nya julklapparna och vi hade det trevligt till bords!! På väg hem svängde vi in i Gärde och knackade på. Där bjöds det oxå på gott!! Mycket trevligt!! =)

Har jag berättat att Alfons hängde ut sina tuttar till Tomtenissarna i onsdags kväll? Och på morgonen när vi kom ner så hängde det där ett annat paket från Tomten! Hellycklig kille!! Och jag måste säga att det har gått bra! Han har frågat efter dem nån gång, och ikväll frågade han "varför skulle Tomtenissarna ha ALLA tuttarna??" *skratt* Han har inte ens provat att ta Astrids tuttar! Han är duktig, MIN son!! ;)

Tänk att det alltid ser ut som KAOS här hemma kring jul! Nog för att jag bor tillsammans med tre personer som är otroligt släpphänta, de liksom tappar både saker och kläder precis där de står.. men just kring jul så får jag ingen ordning fast att jag tycker att jag inte gör annat än att plockar... Men det kanske beror på att vi inte är hemma så mycket de här dagarna. Vi är bara hem och packar om, sover, och sen far någonstans igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)