Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 26 december 2009

bobåkning

Hej hopp!
Vi sov till tjugo i åtta imorse!! *Yihoo* Skönt! Tog det lungt på morgonen och barnen lekte med sina julklappar. Alfons kör hårt med sin blixten-bilbana! Han tycker att det är jätteroligt! Och Astrid leker antingen med sin docka, eller tjuvtar Alfons nya bilar! =P Astrid fick en bob i julklapp, den har stått mitt på köksgolvet, och hon har suttit på den jättemycket! Så idag klädde vi på oss, gick ut, skottade bort massor med snö, OCH åkte bob!! Hur kul som helst!! "spring, mamma, SPRING!!!" Tyvärr så orkade jag inte springa hela tiden... ;)

Drog dem till mamma, pappa och Tobias där vi fick oss skinkmackor, *mums* så gott det var!!! Sen promenix hem igen, då med Astrid i vagnen som vi lämnat där på julafton, vi hade varken tutte eller snutte med oss, men hon somnade bums iaf!! =) Kylan bet härligt i kinderna, och jag tycker att det var alldeles underbart ute!!! Ikväll har jag jobbat, och man kan väl säga att det på sitt sätt, är underbart på Nygården oxå!! =D

Lev å må, och ta hand om varandra!! =)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)