Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 6 december 2009

Trevlig helg!!

Ikväll har vi varit till Allvädersgränd och ätit goo- middag!! Nästan hela familjen samlad, bara storebror Tobias som saknades! Alla småkusiner samlade iaf, "7 små dvärgarna" ;) Vi gjorde ett försök att få ett kort på dem tillsammans, men de vette tusan om det vart nåt fint! Men trevligt var det iaf!! Så Tack för det!! =)

Robert var på fest igår, jag och barnen var hemma och myste med pyjamas och godis!! =) Idag har jag huvudvärk (ja, jag vet att jag inte skulle skriva det igen, men nu är det länge sedan jag skrev det... :P) och jag tycker att det är orättvist, eftersom det borde ju ska vara Robban som har det... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)