Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 15 december 2009

Gladeligen

Har tänkt på detta med min önskan om att få sömn i julklapp... En rejäl sovmorgon vore inte fel, men det går ju bara inte att sova länge, utan att man får dåligt samvete... halva dagen är ju liksom borta då... så egentligen vore det bästa sömn mellan typ 22.00 - 08.00... har ni noterat det nu??? =P

Ååå, va det har snöat idag!! Yippie!! Jag och Alfons var ute och skottade idag, och under en bråkdels sekund tyckte jag att det var skit att det kommit så mycket snö att man var tvungen att skotta, men snabbare än det att jag tänkte tanken så raderade jag den!! Det får komma hur mycket snö som helst, jag ska gladeligen skotta!!! (eller; gladeligen skicka ut Robban att skotta!! ;P)

Vet ni om att det är julafton till veckan...? Det hade jag liksom förträngt och trodde att det var en till vecka bort... snacka om chock... *gulp* Vi som började så bra med att hjälpa Tomten att handla julklappar i tid... det liksom skiter sig nu... för många är oinhandlade... =/ Men, men, det löser sig (sa hon som sket i vasken! ;)) !!

2 kommentarer:

  1. Gällande sovningen så har jag noterat det för ett bra tag sedan och även konstaterat att du måste vara en övermänniska som orkar vara uppe så länge på kvällarna!
    Gällande tomtens medhjälpare... Kanske blir det en till lördagslunch tillsammans på stan? (Det är ju så mysigt!)
    Ha en bra dag! K R A M /Th

    SvaraRadera
  2. Nä, absolut ingen övermänniska... men du vet, vill man få någonting gjort, så må man passa på medans övriga sover... =)
    Skulle va jättetrevligt med en lunch med er på stan, men helst inte så här nära jul, det lär ju vara en eller annan på stan!! (dessutom sover jag då, då jag jobbar natt i helgen!) ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)