Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 13 januari 2010

Bränt barn luktar illa....

Astrid stod för lunchen idag, eller, omrörningen iaf!! =)
En hemmamysdag med småtrollen! På förmiddan var vi ute och åkte bob. Synd att vi inte har nån bra åk-backe här...
Eldat och fejjat på idag. En glödande kolbit flög ut och Astrid var snabb på att plocka upp den... sen skrek hon. Så vi spolade och spolade och spolade i kallvatten, och jag tror inte att det blev nåt. Har fått lära mig nu ikväll att man tydligen inte behöver spola i kallvatten, utan man kan ta ljummet vatten, så man "orkar" spola längre. Annars kan man få kylskador, och de går aldrig bort!
Robban kom inte hem till middan idag, så vi åt lite tidigare och sen gav vi oss ut på en promenad till mor och far. Fick sällskap hem av mamma. =)
Nu ska jag ta och sätta mig med virkningen ett tag, ska virka så nålen börjar glöda!!!!!!!
Ha en bra kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)