Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 29 januari 2010

Har ni...

...saknat mig!?? =P
Barnen är fortfarande inte krya... När jag ringde och sjukanmälde dem till dagis sa de: "Låt mig gissa; feber och halsont?" Ehh, jaa... Astrid har en välda hosta, hon hostade tills hon kräktes under middan. men det är ju bra, då kommer ju allt slem upp! =) Förövrigt så har hon ingen vidare matlust. Men efter kräkningen och tvättningen så klättrade hon upp på en stol och började ösa i sig yougarten som vi erbjudit henne tidigare... Hon hade väl inte det finaste bordskicket, och det hamnade mycket yougart överallt annars, men vad gör väl det??? Bara hon äter. Hon är ändå go å gla! (för det mesta) Och det är väl hemskt att bara tänka tanken, men när hon är som "lojjast" så vill hon sitta i knä och mysa, och det vet ni ju att det händer ungefär ALDRIG då hon är frisk!! ;) Så då är det ganska mysigt... Alfons är lite piggare. Han är gode less på att bara vara inne och med mig och Astrid... men vi har haft det riktigt bra tycker jag. Jag har försökt lägga alla "måsten" åt sidan och försökt vara med dem... mycket "mamma, pappa, barn"-lek har det blivit!" =)
Jag jobbade även "gårnatten" så Robban stannade hemma med dem medans jag skulle sova på morgonen, jag sovde till 10... sen var det kört... =/ Inte att de väckte mig eller så, det gick bara inte sova längre...
Men nu ska vi till att bli friska, har jag bestämt!!!! =D Visste ni förresten att det finns inget halson-lindrande för "småbarn"...? Tycker jag att nån kan ta och uppfinna!
Hörrni, ha det nu alldeles jättebra, och om vi inte "hörs av", så önskar jag er en alldeles FANTASTISK HELG!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)