Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 25 januari 2010

Kureringsdag

Vi satte oss under filten och skulle se "Blixten" tillsammans,
så här slutade det, och jag fick se filmen själv!! =)
Barnen har varit hängiga och griniga idag. Precis om som sig bör då man inte är riktigt fräsch. Feber, halsont, hosta och rinnsnuva... så vi har tagit det lungt och bara myst idag. Sett mycket film, lagt pussel och byggt tågbana. Jag tog en språngmarsch till soptunnan i traktorgaraget, det är det enda som jag har varit ut idag. Men jag tror att när Robert kommer ner från byggnationerna där uppe, så ska jag ta mig ut och hämta posten!! =)

Efter middan snörde jag ihop en lasange av lite kvarvarande köttfärssås från igår. Så nu finns det lite matlåder i frysen!! =) *klapp på huvudet*

Astrid har somnat, hostandes i sin säng, Alfons ligger och lyssnar på "Alfons Åberg" i sin säng, Robert är uppe och slamrar och bygger! Och jag har tv:n och datorn alldeles för mig själv!!! =)

Nu ska jag se "Familjen Annorlunda" och inse att jag har det nog ändå ganska lungt här hemma som bara har två småtroll, och inte TIO!!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)