Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 15 januari 2010

snopet

Igår var så äntligen sista kursen i "äldre och läkemedel"!!! Skönt! På Brinken satt vi, och höll på att frysa ihjäl... Svängde in på coop för att köpa blöjor och välling, så SJUUUUKT mycket folk!!! Jag snurrade och snurrade på parkeringen för att hitta nånstans att bli av med bilen, tillslut efter typ femte varvet så var det en bil som la in backen för att backa ur, så jag ställde mig där och blinkade att jag skulle svänga in. Och just när bilen kört ut kommer det en gamm-gubbe och snodde parkeringen av mig!!!!! Jag satt kvar med öppen mun och häpnades över vad han gjort... funderade om jag skulle sticka ut skallen och skälla, eller tuta... men jag gjorde inget av det... körde snällt vidare och hittade en plats nästan borta vid bygg-coop... =(

Ledig dag idag, måste handla, så dagens stora fråga är: Konsum i Lövånger eller i Bureå??? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)