Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 16 januari 2010

Skoterutflykt!

Barnen väcktes imorse för att vi skulle bege oss ut på en skoterutflykt!! Innan allt är packat och alla är påklädda så tar det sin lilla tid innan man är klar! Brukar tänka att om jag tror att vi är klara ett visst klockslag, så lägger jag på en halvtimme för att vi verkligen ska vara klara! Ändå så la jag fram alla kläderna redan igår kväll...
Hursom helst, iväg kom vi oss, och det var jättemysigt. Barnen åkte bob och vi satt kring elden och grillade korv och drack choklad! Dock så blåste det en del så det var ganska kallt.

Robert har farit ut igen för att sladda leder, vi myser inne. Har gjort upp en eld i järnspisen så att vi kan få lite mer värme i våra frusna tår! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)