Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 4 januari 2010

Porterstek

I lördags lämnade vi barnen hos mor och far och for till stan med Mikaels. Åt tre-rätters på Viking (bla Scampi pill pill ;P) Sen gick vi på bio. Rutinerade (!!) som vi är, bokade vi inga biljetter till den film som vi ville se (Luftslottet) så vi såg "2012" ist, helt klart sevärd!

Barnen hade sovit hela natten, och dessutom tagit sovmorgon!!! Vilka rackarungar, det kan de väl göra då de sover hemma!!! =) Nä, skämt å sido, jag är glad att de skötte sig snyggare denna gång, än förra... då Alfons var upp och ritade mitt i natten...
Igår hade vi fika-främmade, och till middag serverades det Porterstek hos "farfars" *mumsigt*
Nu har jag haft mina fyra lediga dagar, de har gått ruggigt fort, iafton bär det av till sjået igen! Men det känns inte så farligt, jag trivs så bra där och tycker att det är jätteroligt att jobba!! =)

Insåg just att Astrid måste ha skjutit iväg i längden, alla klänningar ser numer ut som tunikor... hänger inte med!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)