Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 11 januari 2010

Orkeslös, inte sysslolös....

Vaknade med huvudvärk imorse. Det var ett tag sen nu, så jag blev som förvånad... trodde inte att det fanns nåt att ha ont i längre... ;) Hur som helst, trots huvudvärken så kände jag att det fanns en gnutta energi till att plocka bort julen idag!! Sagt och gjort, så barnen har hjälpt mig bort med alla tomtar, gardiner och julgranspynt! Allt i en ända oordning, så till nästa jul lär jag ju vara arg att allt inte ligger på sin rätta plats, men vi hade jätteroligt tillsammans idag medans vi höll på, så det skiter jag i!!!

Denna energi som infann sig imorse har varit totalt försvunnen ett tag. Har inte kännt för att göra nåt, saknat både lust, ork och energi... hoppas att den är på väg tillbaka... Ni vet, man VILL göra saker, men ORKAR inte...

Ikväll har jag jobbat (som vanligt =P) och det har varit lite stökigare än vanligt, men ändå har det varit en bra kväll! Blodpudding till middag, kan ni tänka er hur puread blodpudding ser ut?? *huvva* ;)
Nu ska jag fika lite mjölk och pepparkakor, sedan ska jag krypa till kojs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)