Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 2 januari 2010

Lördag

31/12 -09
4/12 -09
Alltså bara en månad sedan vi hade så lite snö!!!
Lördagmorgon, jag och Astrid hade sovmorgon till halv nio!!!!! Grabbarna har fortfarande sovmorgon...
Har gjort upp en eld så det blir lite mysigare värme här. Tvättmaskinen är igång, disken bortstökad, de flesta leksakerna ligger på sin plats... Astrid är inte på humör för just någonting... jo, sitta på köksbordet och vika alla julkorten... det var inte jag på humör för!!! =) Har provat att lägga isäng henne nu en stund... "fel sida" kan väl alla vakna på..!!
Farbror Sören var hit för en stund sedan och "slungade" bort den snö han kom åt... nu får vi skotta det övriga, som han inte kommer åt. Men det är roligt att skotta. Och barnen älskar att vara ute i snön. =D
Näe... hon verkar inte ha tänkt sova en liten stund till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)