Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 22 januari 2010

fredag

Det finns inte många bilder som jag är med på...
En nyfriserad grabb! =) Ut på skoterutflykt!!
Läsmys!
Igår var det Roberts födelsedag!! =) Men kalaset tar vi imorgon!! =)
Barnen tog 2:a sprutan igår, de skrek även denna gång! Alfons lyckades jag inte hålla stilla, så hon rispade honom med nålen, och vaccin hamnade på armen. Han var inte alls nöjd. Hon hann ju dessutom sätta dit ett plåster, och Alfons tycker ju verkligen inte om plåster... Nu får vi inte ta bort det, han tror att det kommer att göra jätteont, (och det har han ju iof rätt i...) så det kommer nog att få sitta där tills det lossnar av sig själv... Han har ont i armen, Astrid klagar inte... mer än vanligt! ;)
Idag har vi gått i pyjamas både länge och väl. Bakat lite tårtbottnar, och nu ska vi snart iväg till Bureå för att vara med Harry! =D

1 kommentar:

  1. Hoppas att barnen mår bättre efter sprutan.
    Cornelia är väldigt hängig och går omkring och myser i byxorna hon fått av faster!
    Vilken tid har ni tänkt kalas i morgon?
    Jag gissar att vi endast blir halva styrkan.
    Önskar dig en trevlig fredagkväll!
    K R A M /Th

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)