Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 10 januari 2010

jäsning

Jasså... dålig på att blogga va?????? ;) Tja... egentligen så har jag ju inget annat för mig än att sitta här och skriva, så jag kan inte förstå varför... =P
På tal om tid, tycker det är ganska roligt att höra hur folk värderar och fördelar sin tid... intressant!! =)

Senaste dagarna så har jag knåpat och pysslat ihop ett fotoalbum. Idag har vi grattat Marlene som fyllt 50 år, och albumet var då vår present till henne!! Mycket uppskattat, tårarna rann! God mat och efterrätt, så nu sitter vi här och bara jäser... =)
Nu ska vi se "Johan Falk"!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)