Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 19 januari 2010

stök å bök

Nu är jag ledig en dryg vecka!!! *Yippie* Ja, även fast jag trivs som fisken i vattnet på Nygården, så är det skönt att vara ledig oxå!

Vi har varit riktigt flitiga idag, jag och barnen! (Ja, givetvis Robban oxå, han har ju sjåat i Lövånger) Medans lilltjompan sovde stökade jag och Alfons bort två stora kartonger med leksaker från deras rum!! Inga protester! Så skönt att ha liiite mindre saker att plocka upp från golvet!! En påse med leksaker kastades oxå, men det hängde inte Alfons med på!! =)Vi har även bakat idag! De är så hjälpsamma de här små, då de bara vill!! Samsas om att hämta i skafferiet, röra om och smaka!

Det blir fläskpannkaka här till middag, den står i ugnen och är nog snart klar. Alfons ville se film en stund, och han somnade på stubinen när han satte sig i soffan... men han har sjåat på bra idag, så han får sova en liten stund. Astrid är inne på toan och spolar i toaletten...
Ha en skön kväll! =)
(Vad tror ni förresten om att låsa bloggen.....? )

4 kommentarer:

  1. Då skulle jag vilja ha lösenordet.. tycker om att läsa din blogg.. =) / Madde

    SvaraRadera
  2. Men HEJ Madde!! =)
    Så kul att höra från dig!! Jag har inte bestämt mig än, men om så blir fallet, givetvis får du det!! =)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)