Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 12 juni 2010

Älgspaning

Den här blomman fick jag av mormor för jättelänge sedan, den var jättefin då. Efter några år hos mig så var den inge fin längre... så mamma fick den... och nu efter några år igen är den så här fin... *orättvist* ;)
Astrid i träpjucker... "Mamma, vi leker att vi är påskkärringar" säger Alfons. "Ja, va kul, det kan ni ju göra" svarar jag. "Jamen, får vi godiset då!???" *haha*
kvällsmys!
Alfons kör tågbana.
Ja, idag har vi ju då varit på vigsel i Byske. Och man blir ju så kär...!! De var så otroligt vackra. Astrid skötte sig ganska bra i kyrkan. Victor och Cornelia följde med oss hem till mamma och pappa, där gjorde vi hamburgare och smaskade på. Barnen lekte en stund, sen packade vi in alla barn i bilen och for en runda och spanade efter älg. Men vi såg inga...
Alfons hade visst skött sig bra i garaget med grabbarna oxå!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)