Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 10 juni 2010

Sandgrobba

Idag har vi hälsat på gammelmormor!! =) Mor min var där oxå och torkade fönster. Vi hjälpte till med att duka ute i matsalen där det skulle vara underhållning, barnen sprang omkring och gav flera av de äldre ett glatt leende på läpparna. Sen stuvade vi in mamma i bilen och for på "Burmans" och handlade lite blommor!!! Nästa år kanske vi hittar dit direkt!! ;)

Vi har varit på dagis och haft sommarfest, grillade kycklingspett och pastasallad blev det!! Sen fick vi lyssna på skönsång med egengjorda marackas!! =)

Jag har varit ut och cyklat ikväll. Tog en timme även ikväll!! Så otroligt skönt!! Cyklade förbi "Sandgrobba" där vi lekte jättemycket som barn, hoppade ner i sanden och rullade och hade jätteroligt!!! Men det var nästintill igenväxt nu!! Men jag kom att tänka på att jag tycker att det är jobbigt med all sand som följer med barnen in i skor och fickor från det att det har varit i sandlådan. När vi kom hem från "grobban" så måste vi ju haft sand ÖVERALLT!!!! Hur stod du ut mamma?????? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)