Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 8 juni 2010

Koblaffa...

Jobbet har idag mestedels bestått av skitkalas... torkat skit i sinne... ;) Men hellre det än spya!! =P

Hämtade hem två jättetrötta barn från dagis. Efter maten gick de ut en stund, men det vart inte så länge då det var typ svart ute av alla knort!!! :(

Mikael och barnen kom förbi så jag fick bjuda på kaffe och kaka. Mor och far kom oxå med lite byggmaterial, och farfar och Lena kom med en bil, så det blev många kaffegäster!!! Mycket trevligt!! Det är inte ofta det kommer nån till oss, men jag tycker att det är supertrevligt när det gör det!!! Ni vet väl att ni är alltid välkomna hit!!!??? =)

När barnen lagt sig hoppade jag upp på cykeln, "fiskade" upp mamma efter vägen och for på en timmes cykelrunda, så otrooooligt skönt!!! Man kan ju hoppas att det blir en vana!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)