Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 30 juni 2010

Har ni märkt att jag är "periodare"...?? ;)

Vi försovde oss i morse... Robert väcker mig och frågar när jag börjar jobba, "sju" mumlar jag fram... "klockan är 06.25 nu..." svarar han...
PANIK!!! Väcka barnen, ner med dem, i med välling, jag in i duschen, för en gångs skull har jag INTE lagt fram kläderna till barnen, så det måste rotas fram oxå... Men vet ni va??? Jag var på jobbet prick klockan 07.00!!! Och barnen var lämnade oxå!!! =) Visst gjorde vi det bra??? Och framförallt barnen gjorde det bra som fann sig i all stress, och gjorde som de vart tillsagda!!! =)
Ikväll har vi varit och ätit årets första mjukglass!! Det blev en succe för barnen!! =) Själv är jag ju inte så mycket för mjukglass, men jag tryckte i mig en liten bägare iaf!! =P
Barnen sover nu. Jag har bakat en sommrig jordgubbstårta som jag hoppas ska gå äta... ska leverera den imorgon!! Nu ska jag se kvällens film!! Och kanske pyssla lite samtidgt!! =) *kvinnor kan* ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)