Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 18 juni 2010

ingen värme...

Imorse gick jag ut på bron, fortfarande i pyjamas, och tyckte att det var goooode varmt!! Så jag gick in till barnen och sa att idag så får ni ha shorts!!! Åååå, vilket glädjetjut, de var snabbare än de någonsin varit förrut på att klä på sig. Och så gick vi ut... och höll på att frysa ihjäl!!! Jag fann nog av den lilla halvminuten imorse som det var varmt!! ;) Men Alfons skulle såklart ha shorts ändå! Han är som far sin, har han en gång tagit på sig shortsen, då sitter de på tills långkalsongstiderna börjar... :P
Mensi igår var det inget fel på värmen!! på kvällen var jag bortbjuden på middag, den avnjöt (och vi NJÖT verkligen av maten!!) vi ute, och det var ju riktigt varmt!! Myggorna kom efter ett tag så då bänkade vi oss inne istället, där vi fick smaka mera gott, även glada skratt, så tårarna rann...! =)
Nu har jag börjat nedräkningen till semestern... 8 turer kvar!!! =) Och nedräkningen på jobbarhelger ser ännu bättre ut, efter kvällens pass, så är det bara söndag kvar!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)