Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 30 juni 2010

inte klokt...

1 dag kvar!! =)
Kom på mig själv med att gå och städa... inte klokt, det kan ju bli rent!! Så jag tog mitt förnuft till fånga, och slutade!! Jag tyckte dessutom att det var ganska roligt... kanske var för att barnen var så nöjda...
Potatisen puttrar på spisen, till det blir det korv... inte så exklusivt kanske, men enkelt!! =)
Har lånat hem en till film idag, jag har nog världens bästa lånesystem!! Jag behöver inte ens stå och välja själv, (stå och våndas och läsa på 14 filmer innan man kan bestämma sig för vad man ska se...nej, tack!!) Utan när jag har sett en film och lämnat tillbaka den, då ligger det en annan film i mina skor på jobbet!! Snacka om att ha det bra!!! =) Så risken är ju stor att jag blir sittandes framför en film när barnen somnat ikväll oxå.... *skämmes* ;)
Nej, dax att skära upp korven och fräsa på den!!!
Ha en trevlig kväll!!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)