Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 6 juni 2010

Nationaldagen 2010

Iår var det våran grupp "ungdommarn" som stod för nationalfirandet i byn. En tipsrunda till cykel, med frågor om byn, sedan våfflor med grädde och sylt! =) En mycket trevlig dag!! =)

Har jobbat ikväll. Nu har jag bara två jobbarhelger kvar innan semestern!!!

Jag har nåt så förskräckligt ont i mina ben... Tänkte först att jag fått blodproppar i dem, men sen kom jag på att det är nog träningsvärk... jag och Alfons hade jätteroligt på studsmattan i fredags, det måste vara från det... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)