Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 9 juni 2010

Rookie...

Eftermiddagens/ kvällens arbete utfördes på Buregården, avd. Lingonet! De har ont om personal då de är sjuka, så jag fick frågan om jag kunde hoppa in, och visst kunde jag det!!! Jätteroligt att få jobba nån annan stans! Första gången jag var där, så jag kände ju ingen av de boende (och knappt personalen) men jag tycker nog att det gick bra iaf!! =) Nu ska jag bara jobba här på Nygården en timme till, och sen får jag fara hem och vara ledig en dag!!!! =)
"Sommarfest" på dagis imorgon, så jag måste nog fara och handla med barnen imorgon så vi har något att förtära...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)