Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 3 juni 2010

Över 6000 besökare!! =)

Jag ÄÄÄLLLSSSKKKAAARRR min nya cykel!!! Den är alldeles underbar att cykla på!! Särskilt jobbigt är det inte heller... har varit ute på en runda nu ikväll, det blåste visserligen, men jag drog ner toppeluvan och njöt av lugnet!! =)

Jag har varit och klippt mig idag, skönt, äntligen lite kortare!! =) Barnen har varit hos mormor. Jag var förbi storebror och spanade in det nya köket, superfint!! Man blir riktigt avundsjuk...

Jag skulle jobba extra imorgon, men Astrid har feber... så jag måste vara hemma istället. Hoppas att hon får sova inatt...

1 kommentar:

  1. Ja, jag håller med om din cykel och är verkligen avundsjuk... du cyklar ju ifrån mig!
    Känns alltid lika bra att få klippa sig, man blir som en ny människa för en stund.
    Stackars liten med feber igen, nu har ni verkligen otur, visst är hon ofta febrig?
    Dyker ni i kväll eller löser vi det över telefonen?

    Krya på er och krama lilltjejen från mig! /Th

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)