Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 11 juni 2010

Oboy

vad det är mycket mygg nu!!! Det går ju inte att vara ute ikväll! Förmiddan var underbart härlig, vi planterade lite blommor och tog oss en cykeltur. Efter lunch var det dax att fara å jobba.

Robban och Alfons har varit och fiskat ikväll, de lämnade Astrid hos mormor och for sen till "Sundsbron" och krokade på masken. Och om jag kunde, så skulle jag ladda upp en bild från mobilen, för lillgrabben fick ju en fisk!!!!! =) På väg tillbaka höll de på att trampa på en orm, som Affe tyckte var fin... FIN???? Förstår inte hur han tänker!! =P

Robban pratade redan igår om att han skulle ta honom med sig å fiska, så han skulle påminna sig själv om att köpa mask... "Är du knäpp eller??" blev min reaktion. Jamen, KÖPA mask?? Jag har ju redan berättat om min fobi för daggmaskar, så det finns inte i min värld att man lägger ut pengar på de klibbiga odjuren... Han lyssnade (för en gångs skull ;P) på mig och gick och grävde efter mask, men berättade minsann att han inte var ensam där, utan även 14000 myggor, och inte en enda mask!!!!! *haha* men han hittade på annat ställe sen...

Jag har hunnit med en cykeltur ikväll me... Nu myser vi framför tv:n!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)