Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 10 juni 2010

Bråkande barn... :´/

Jag å barnen har haft sovmorgon!!! Men Astrid är ändå på så gräsligt dåligt humör... Hon skriker och sparkar och nypps...
Vi som måste fara å handla... hur ska det gå?????? Hon är ju inte rolig att ha med sig när hon är på bra humör heller....
Dom kan verkligen slåss dessa två Holmqvist-barn... klöses (gärna i ansiktet) sparkas, luggas, bitas... Och när de verkligen kommer igång, så är de lika "duktiga" på det båda två... Vad gör man??????

2 kommentarer:

  1. Låt dem hållas det blir bättre om si så där 18 år!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Gummiklubba är väl fel antar jag? Vi måste tack och lov inte fara och handla idag, men det skulle behövas. Men jag tror vi drar på det en dag till :-)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)