Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 20 september 2010

Hur har ni haft det i helgen!?

Igår kväll kom vi då hem från helgens husvagnsresa. Piteå och Luleå har vi varit i, där det har varit rallycross finaler. Den ena gick bättr eän den andra, men jag tycker inte att 2:a är fy skam heller... men det är jag nog ensam som tycker! ;) Trevligt har det varit iaf, inte så många måsten som man måste ta hand om. Det var ju betydligt fler sådana idag. husvagnens skulle plockas ur, kläder skulle tvättas, disk skulle diskas, sand skulle dammsugas, och barn skulle underhållas... Det gick sisådär med det sistnämnda... men de har ändå varit hyffsat nöjda!

Jobbat ikväll med finaste Catrin! =) Det sa bara "smooosch" så var kvällen gjord. Det blir en hel del extrajobbande för mig här framöver då det är en del sjukdom på jobbet. Men det går nog bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)