Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 30 september 2010

Natten har som vanligt varit alldeles för kort. Men av nån anledning så är vi ändå klara nu, i alldeles god tid. Jobbar bara fem timmar idag, sen ska jag hämt aAstrid som ska till tandläkaren. Hon hävdar bestämt att hon inte ska gapa. Och när man frågar henne hur man gör hos tandläkaren så gör hon genast en grimas. Robert har försökt lära henne att hon ska bita om nån stoppar in fingrarna i munnen på henne... vars ska detta besök sluta??

Jag tänker fortsätta vara besviken på er läsare som aldrig lämnar nån kommentar... :P Det är ju faktiskt ni som gör att det är roligt att skriva... men det blir längre och längre mellan mina inlägg... ;)

Nu ska vi klä på oss å fara! =)

2 kommentarer:

  1. Sorry, känner mig lite träffad. Jag är in och läser men är dålig på att skriva något. Det är i alla fall kul att läsa det du skriver =).../Emmapemma

    SvaraRadera
  2. *haha* Det låter bra det!!! :P

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)