Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 7 september 2010

Tokigt! =)

Haft främmen idag!! Barnen fick lite lekkompisar och jag fick nån att surra med ett tag!! Mycket trevligt!! =)

När Astrid somnat skulle jag och Alfons baka lite. Ett av äggen var så himmelens svårt att knäcka... för det var kokt!! Jag skyller helt och hållet på pappan i huset som varit hemma ihelgen, jag vet att jag hade lagt ett kokat ägg högt upp i kylskåpet, och det hade han agt ned i äggkartongen igen!! =P Tokigt Robban! Har jag berättat om när vi var i Bjurklubb och han gav sig på en orm?? *haha* Han såg en orm vid bilen som han smög sig på och "gav den en omgång", det visade sig sen vara en plastorm!! *haha*

Nu ska jag stöka undan efter bakningen. Barnen är ute och blåser såpbubblor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)