Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 15 september 2010

Lite av varje...

Vi har varit på två födelsedagskalas! :)
Vi har bakat och lämnat på jibbet för arb.platsträff! Pömsig tjej har mysigt i vagnen.
Astrid tjurar med dockorna!
Beviset! ;)
Kalas och paket av farfar! =)
Tårtblås!
Mellis
Alfons spelar bilspel... (Rorri)
:)
Bus
Alfons har ritat på en sån här tavla som man kan sudda bort direkt, så jag skyndade mig att föreviga denna, visst var den fin??? Jag är ganska stolt över honom! :)

Ja, idag har ju då dagis varit stängt. Vi pratade på jobbet om att stänga en dag oxå... alla anhöriga få komma och hämta sina gamlingar och vi stänger och hittar på nåt annat... Nä, men jag tycker att det är knäppt att de får stänga bara sådär...

Vi började morgonen med att baka lite cupcakes. Arbetsplatsträff på jobbet så vi for dit och lämnade några. Då det blev rätt många gick vi in på mitt gamla jobb, Hjortronet, och lämnade någr adär oxå. Hoppas att de gick äta!! : ) Vi hälsade på gammelmormor Gunvor ett tag. Barnen var i gasen och kunde inte sitta stilla. Men trevligt var det iaf! Vidare till stan där jag skulle klippa Peter. Barnen fick busa ett tag och se vidare igen. In på stan och hittade mig en tröja. I afton/ kväll har vi firat Victor som fyllt 8 år! Han bjöd på tacos och tårta, supergott!!! Nu sitter jag som vanligt själv, då de tre jag bor med har valt att sova... Ja, att barnen sover är ju meningen, men husets älste kunde väl nån gång hålla sig vaken och hålla mig sällskap tycker jag... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)