Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 8 september 2010

Onsdag

På förmiddan tog vi oss en cykeltur i det underbara vädret till mamma, där bjöds det på uppstekt pannkaka!! Astrid var jättetrött på hemvägen så henne ka jag i vagnen, men si då kvicknade hon till och skull einte alls sova, men då de ska på dagis i afton så måste hon sova en liten stund... så hon hinner sova ungefär 20 minuter innan jag måste väcka henne och vi ska fara...

Alfons har städat bakom soffan, -eget påhitt. Nu måste jag städa honom, då han är goode dammig!! Men duktig var han!! =)

Nej, som sagt, nu ska vi göra oss klara och fara på dagis/jobb!

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)