Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 17 september 2010

Lycka är...

Dålig uppdatering, jag vet...
Ledig dag idag! =) Vi myser framför barnprogram. Vi ska väl stöka och packa lite i husvagnen idag, för iafton bär det äntligen av med den igen! Antar att det nu är sista gånger den här säsongen, det ska bli härligt! Själva målet är inte så viktigt, bara att få komma iväg å ha trevligt!! =)Piteå/Luleå är iaf målet i helgen!! =)
Alfons brukar prata om "Lycka är..." Jag antar att det är nåt de brukar prata om på dagis, eller oxå är det ett barnprogram där de säger så och man ska "fylla i" själv. Nyss kom han och sa "Mamma, lycka är att vara med dig!" :) Gullgubben min!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)