Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 22 september 2010

rädd

Jobbat hela dagen, har varit en lång dag... trots fredagskänsla och många glada skratt!

Efter middan och efter det att barnen krypit isäng så begav jag mig ut på en joggingrunda, for till Mikaels och hämtade hårklipparn. Där blev jag ju uppskrämd av spökhistorier... tro mig, jag har ALDRIG kutat så fort hem som jag gjorde!!! Benen bar mig nästan inte hela vägen... nu har jag suttit och flåsat ett bra tag och försökt hämta andan... för att vara lite disgusting så rinner svetten på mig... men jag ska snart gå och ta en dusch, för allas välbefinnande!! ;)

Jag kan ju lika gärna fortsätta vara äcklig... ;P Det jobbet som jag har innebär ju både det ena och det andra... Man kan bla hitta "små SKIT-kalas" både här och där... idag fick vi en sådan utsmetad "överraskning"... Det var bara att kavla upp ärmarna och ta itu med skiten, och sen kände jag mig som en vandrande bajskorv resten av dagen!! :) Jaaa... och tänk att man ändå trivs med jobbet!!! *skratt*

Ha en bra onsdagkväll!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)