Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 30 september 2010

skumt

När jag slutat jobba idag så skyndade jag mig att hämta Astrid på dagis å for iväg till tandläkarn. Jag var ju som inställd på att hon inte skulle gapa, men vilken tjej!!! Hon blev som polare med tandsköterskan och det var inga som helst problem, hon fick räkna och borsta tänderna hur många gånger hon ville, vi fick åka upp och ned i stolen massor av gånger (jodå, jag fick oxå åka!) Hon fick sig en tandborste och en rosa dinousarie. Alla var nöjda när besöket var slut och jag hörde tandsköterska skratta när vi gick... Sen for vi tillbaka till dagis och hämtade Alfons och Cornelia. Hem och laga middag, tacos, som även Mikael kom och hjälpte oss äta upp! :)
Barnen somnade tidigt även ikväll. Robban har varit uppe och mätat fönstret. Jag har som vanligt stökat och diskat... är gooode less... funderar på att ansöka om hemtjänst, tror ni det skulle gå igenom? ;)

2 kommentarer:

  1. Nja, hemtjänst kan nog bli lite svårt! Hi hi, jag såg dej när jag tittade ut genom mitt kontorsfönster idag =) Nästa gång ska jag springa ut och säga hej! /Emma

    SvaraRadera
  2. Jamen din fuling!!!!!! Här får man höra att du jobbar i Bureå och aldrig har man sett till dig!!! =P Jag gick förbi din dörr, men den var stängd! Men nu när jag vet vars du håller till så får jag försöka ha fler ärenden åt det hållet!!! :)
    kram

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)