Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 12 september 2010

Söndagkväll

Så var den 12 september över för detta år! Astrid har fått så mång afina presenter att hon vet int eriktigt vad hon ska välja att leka med!! =) TAck alla snälla rara för uppvaktningen!! =) Hon somnade trots att det lektes och surrades runt omkring henne. Alfons och Esther har busat på tills nu, men nu for de hem och Robban och Affe gick upp för att sova. Själv sitter jag nu själv och ser "Mamma Mia", den visas på tv3!!! =) Det är fullt med disk i köket och leksaker överallt, men jag orkar inte ta det nu... huvudvärken har "molt" sen jag slog upp ögonen imorse, så jag tror att lite sömn skulle vara bra för mig!!! Och då har jag ju morgondagen räddad med disk och städ! Förhoppningsvis är då barnen nöjda med att leka med allt nytt!! =)

Det har varit riktigt mysigt att bara ha Astrid hemma idag. Hon har inte behövt bråka med Alfons om uppmärksamhetan, och det har gjort att hon varit mycket lugn, tom suttit stilla och sett på film!!!! Och vad hon pratar!! Antingen lyssnar jag int etillräckligt på henne när båda barnen är hemma, eller oxå pratar hon int elika mycket då. Men nu har det sprutat ord, inte klockrena, men hon försöker iaf!!
Alfons har visst haft en lyckad dag oxå!! Det är nog nyttigt för dem att man delar på dem ibland...

God Natt!!

1 kommentar:

  1. Tack själva för ett trevligt kalas och gott fika!! /Jessica

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)