Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 10 september 2010

*suck*...

Bakat upp ett kilo smör... långpannekakan blev misslyckad så jag vet inte riktigt vad jag ska göra av den... den är säkert god att äta, men håller inte ihop... vad tror ni om jag sätter fram hela plåten med några skedar i??? ;)
Nu ¨terstår en hel del disk... och just nu önskar jag så innerligt att jag hade en diskmaskin... annars så tycker jag ju att det går ganska bra att handdiska, men inte just nu...

Barnen är på bråkigt humör, kan inte låta bli att förstöra för varandra... Efter lunch gick Astrid ut i farstun och la sig i vagnen och somnade!! Alfons blev mutad av mig och har varit jätteduktig på att städa undan alla leksaker!!!

Jag har lyckats he kokande vatten på foten... Nu syns det inte så mycket, men det gör förgjortat ont... Skulle göra en sån enkel sak som att koka pastavatten...

Jaja, bara att sätta igång med diskningen, jag kan nog inte vänta ut att det ska komma gående en diskmaskin och placera sig i det tomma hålet bland köksskåparna!! ;) ...helst av allt skulle jag vilja blunda för alla måsten, mysa med barnen framför en film och ta fram virkningen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)