Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 7 september 2010

Klockren

Barnen ligger äntligen i sina sängar!! De sover dock inte än, men de ligger iaf! Jag vet inte riktigt vad de har varit på för humör idag... Alfons har tjaffsat om ditt och datt, och Astrid är inne i en period då hon går och tömmer alla leksakslådor... smålego, tågbana, bilar, gosedjur, osv... Att få henne att plocka upp är nästintill omöjligt!! Enda positiva med det är väl att lådorna rensas från damm!

Jag önskar att dygnet hade några fler timmar!! Jag hinner allt som jag måste hinna, men jag skulle vilja ha några timmar då jag kan göra sådant som jag vill göra... pyssla, virka, gå ut å gå... Så det står högst upp på min önskelista: FLER TIMMAR SOM ÄR BARA MINA!! ;) Robban har äntligen kommit sig till Lövånger och skruva!!

Nu sover barnen och när de gör det, då är de så rara och fina att man glömmer hur dagen har varit!! Det är ju tur det!! :) Alfons sa idag att han ville ha en storebror, när jag sa att det inte gick så ändrade han sig och ville ha en lillebror, eller en lillasyster, det spelade inte så stor roll vad det var för nåt, och när jag då frågade honom vad vi skulle göra om den bebisen skulle skrika hela dagen så svarade han "Vi säljer den!!!" Utan att tveka så svarade han så, jag tycker att det var kul sagt!!! :P

Idag fick vi ett handskrivet brev i postlådan, det är inte ofta!! Men ack så kul!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)