Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 12 juni 2011

Åsså var det söndag!! :)

En mycket harmonisk dag. Härligt väder, skönt med svalka och att faktiskt kunna ha på sig jacka!! :P Nu kan vädret få hitta nåt mellanting av dessa väderlekar, lagom med sol, lite blåst så ohyran håller sig borta och så regn nån gång då och då, gärna varannan natt...! Visst låter det bra? :) Japp, då bestämmer vi det!! ;)

Åt tidig middag (rester) för att hinna äta tillsammans. Jag började jobba klockan fyra. Nu har jag drygt två timmar kvar innan jag får fara hem, här är så tyst då alla har krypit isäng, och jag har gjort bort det mesta som ska göras... Sen är det ledigt i 2½ dag för mig!! :) Ska bli skönt! :)

Nåt annat kul då...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)