Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 13 juni 2011

Började natten i min säng... När jag hade varit ned på toa vid 3-tiden och kom upp igen så låg Alfons på min plats, så istället för att trängas med de 3 som låg i sängen la jag mig i Alfons säng. När Robban steg upp för att fara till jobbet gick jag och la mig på hans sida... En omväxlande natt, kan man säga! ;-) Barnen har lekt så nöjt hela förmiddagen med det nya legot, jag har pysslat lite och bakat. Farbror Sören är här ute och ska avverka lite träd,han har två av grannarna som sällskap! ;-) Barnen vill oxå gå ut, men den här elaka mamman vill inte ha dem under nåt av träden, så de får titta genom fönstret istället! Ikväll ska vi iväg på grillning på dagis!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)