Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 14 juni 2011

Tisdag

Alfons har varit på LOke-avslutning på dagis idag. Egentligen var vi ju lediga, men de var så snälla och ringde och tyckte att han skulle komma. Så medans han var där skulle jag och Astrid fördriva 1½ timme i Bureå. Vi for först till kyrkogården och "hälsade på". Astrid tyckte att det var jätteroligt att gå där och titta. Sen for vi till lekparken baki farfars och lekte, även det var ju jättekul! :) Sen hem och äta lunch, makaroner och köttbullar, Astrid chockade med att ta två portioner!!?

Äntligen har vi fått ned morotsfröna, få se om det blir några morötter! :) Dagens väder har ju varit alldeles förträffligt härligt, precis som det ska vara! Jag tycker att vi bokar fast det här vädret för hela sommaren!! :)

Kameran... jag vet att jag har lovat kort... men jag har blivit så dålig på att ha kameran med... tom Robban sa idag att jag aldrig tar kort numer... fats å andra sidan vet ju han oxå hur den funkar! :P Jag tar däremot lit ekort med telefonen, men som sagt: Jag vet inte hur jag ENKELT kan ladda upp dem hit... alltså utan sladd...

Robban gav sig som vanligt ut på äventyr i afton, så jag och barnen cyklade till mormor och morfar. Mormor cyklade med oss hem sen och fick på Astrid pyjamasen, det tackar man för! Att slippa tjollra på den en kväll iaf!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)