Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 8 juni 2011

sommarben

Vilka varma dagar vi har!!! Jag är väl inte den som brukar klaga på värmen, kylan eller regnet...?? Men snälla, nån måtta på värmen får det väl ändå vara... lagom är bäst! :)

När jag hämtat barnen igår från dagis for vi och köpte oss en glass som vi smaskade i oss. Sen en tur till min fina mormor och surrade en stund :) Idag blev det vattenmelon efter dagis/jobb för att svalka ned oss lite. Alfons var i stora tårar när jag hämtade idag. Han hade ramlat på asfalten ( i shorts) och skrapat knäet. Och Alfons och blod är ingen bra kombination, och plåster är ju heller inget han gillar... Astrid hade oxå ramlat och skrapat knäna, men det var ju int edirekt första gången den här sommarn... ;)

Robban for bort efter middan, som idag fick bestå av kräm och varma mackor, och vi gick ut och slogs med knorten ett tag. Nu sover de små så sött och jag tror att jag somnar snart oxå... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)