Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 9 juni 2011

Its getting hot hot hot...

Har varit på utvecklingssamtal på dagis idag, de verkar sköta sig bra!! :) Skjutsade först barnen till fastra mine, och sen for pappa dit och hämtade dem. Barnen var helnöjda med att ha fått vara med morfar sjäva! Astrid hade gått barfota genom en brännässeltuva... hon hade lite ont, och galltvålen hittade vi inte. Visst vet ni att galltvål tar bort det onda/ kliande när man rört i brännässlor??

Imorgon afton börjar sjåandet igen, hela helgen ska jag jobba... Jag har inte ens hunnit en fjärdedel av det jag hade tänkt göra idag, på min lediga dag... nä, nu ljög jag, jag har hunnit om jag orkat... :P Jaja, det är ingen som tar av mig det som ska göras, jag har det kvar till senare... ;)

Slötittar på nåt läskigt på tv... tror att jag gör det för att slippa gå upp och lägga mig att sova i bastun... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)