Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 10 juni 2011

fredag

Inatt har fläkten fått snurra i sovrummet, det blev en klar förbättring, även om det ändå har varit varmt... Igår kväll var jag och Alfons ut och vattnade blommorna och gräset som vi sått. I ett obevakat ögonblick sprutade han på mig, och JA! Det var med flit... Han tokskrattade, det gjorde inte jag... ;) Men han blev gode blöt själv sen då jag fick tag i vattenslangen... Han tokskrattande även då! :) Idag blir det lite stök innan jobbet, barnen får gå till grannen Nancy och vänta på att Robban kommer hem, det blir nog inte så lång stund! Det är lite omständigt att blogga via telefonen, och jag önskar att någon kunde lära mig hur man lägger upp bilder från mobilen...? Ha en bra dag, jag har visst utlovat en cykeltur nu...

1 kommentar:

  1. Det var trevligt att cykelturen bidrog till att vi fick sällskap av er en stund. Synd bara att jag var fullt upptagen med att plantera blommor... nästa gång lovar jag att bjuda på lunch och glass när ni kommer förbi!! ;)
    Sköt om dig nu i helgen.
    K R A M <3

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)