Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 1 juni 2011

nattjobb

Idag har jag varit med Astrid på Barnkliniken. Hon var så duktig så duktig!!! Doktorn fick lyssna på henne och Astrid svarade på alla frågor hon hade. Hon fick en annan medicin eftersom Pulmicort utgår ur sortimentet... Som ett brev på posten så blev hon hostig igår kväll, så nu har hon fått börja andas i masken igen, tur att hon älskar det!! :)
Alfons hade turen och fick vara hos Cornelia under tiden, han var helnöjd! Och han blev mäkta stolt över sin syster då han hörde att hon inte skrikit något hos doktorn! ;)

Lite utestök har det blivit, och efter middan for Robban bort. Jag och barnen tog en cykeltur till morfars, där barnen tydligen var hungriga igen och åt även av deras middag. :) klockan åtta var de i pyjamas och sov så sött i sina sängar utan nå tjaffs. Då la även jag mig för att sova en stund, men det gick ju inte så bra... finns så mycket annat som är roligare än att sova...

Jag jobbar inatt, och liiiite tungt känns det att inte få ligga hemma och snarka under täcket bredvid Robban. Men snart är nog den här natten över oxå, och då har jag ingen fler natt inplanerad!! :) Men helt klart att lite mer sömn hade varit välbehövligt innan detta pass... huvudet dunkar och kroppen känns slö...
Hoppas att ni sover gott!!! Det ska jag göra när jag kommit mig hem imorgon bitti! (jag måste komma ihåg att tanka bilen innan jag far hem...) Och när jag vaknar imorgon väntar trevligheter!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)