Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 4 juni 2011

Lördag

Äntligen har jag fått klart runt brunnet!! Ska försöka ta en bild nån gång så ska ni få se så fint det blev!! :)

Tobias har varit hos oss en stund idag, mycket trevligt! Grabbarna och barnen for iväg ett tag och jag hann så mycket under den tiden!! Helt otroligt! Bla. planterat om inneblommorna, burit bort lite leksaker (som jag hoppas att barnen inte kommer att sakna! ;)) stökat undan ute på gården, vikt bort all tvätt, diskat undan... och även suttit ned på bron och bara varit!

Igår hämtade vi äntligen hem innertaket till övervåningen! Jag längtar efter att få måla det! Stå alldeles själv i snickarboa med lurar i öronen och dansa runt med penseln!! Visst hör ni hur härligt det låter??? Nu banne mig ska det (måste det!!!) bli klart där uppe!!! (har ni hört den förrut?? ;))

Jobbarhelg. Nästa helg jag är helledig är det midsommar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)