Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 28 september 2011

Ååå, inatt sovde jag så gott!!! Slummrade tom om efter att jag varit ned på toa!!! :) Vid sjutiden tyckte barnen att det var dax att stiga upp, så då gick vi ned och myste till barnprogram.

Idag har vi varit och badat på Edda, och nu måste jag ju ta tillbaka det jag skrev om att det var knäppa bassänger, för nu "hittade" vi en ny, som var 80 cm djup, och det var ju alldeles perfekt för barnen!! :) Och att vi är näst intill ensamma där är heller inget jag ska klaga på! Idag var det en reporter där för att göra ett repotage om gravida, men si jag slapp eftersom han ve kameran. he va schlääkta! Men kanske, kanske att Alfons och Astrid är med på tv imorgon, jag försökte undvika att se vars han hade kameran... ;)

Efter x antal timmars uppblottnande i vattnet for vi till gammelmormor och hälsade på. Vi for och handlade åt henne, och sen hem och påbörja middan; pölsa... och köttbullar till de som ville det! :P

Barnen lekte på så bra tillsammans efter middan, och när klockan var sju var det inga problem att ta på pyjamas och säga god natt. De var helslut efter denna dag, jag med för den delen! ;) Nu har jag parkerat rumpan i soffan, tänt ljus och tagit fram en skål med vindruvor! :)

1 kommentar:

  1. Härligt att du fått en hel skön natt!! Låter ju helhärligt att åka på edda... har försökt ta mig dit jag med o simma lite men det dyker alltid upp något annat =P

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)