Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 1 september 2011

Jaa... som om det inte räckte. Först hade hon närmare 40 graders feber i två dagar, sen ögoninflammation och nu ont i öronen... hon har skrikigt som en stucken ikväll... stackars liten tjej... :( Jag förbereder mig på en lång natt, och kanske minst lika lång morgondag som detta har varit. Det är inte lätt när en är i det närmaste frisk och klättrar på väggarna och vill göra allt möjligt, och en bara är grinig och vill bli buren hela tiden... *suck* Om man då bara kunde byta plats med dem.

Farfar har iaf varit här ikväll och slammrat på vindan, och det gör mig så glad!! Varje minut som spenderas där uppe gör ju att vi kommer närmare slutmålet... som jag hoppas inte är allt för långt bort... :)

Nä, nu ska denna trötta småbarnsmamma gå isäng, före klockan tio!!! Det är länge sen det hände sist! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)