Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 21 september 2011

Alfons har tjuvat kameran... ;)
En ledigdag för störredelen av familjen idag, bara Robban som har gjort rätt för sig! :)
Massor med böcker har vi läst, byggt kojor, spelat, ritat, pärlat och sett "pippi på rymmen"... varvat med tvätt, disk, stök, matlagning och bus. Så denna dag har nu oxå passerat. Jag har inte haft nån toppendag idag... men som sagt, snart är den över. Bara Astrid kunde sluta tjaffsa om att inte sova... :/
Ja, du har ju så rätt Annica, mitt på är de ju oxå farliga... och jag bävar för att nån av barnen ska bli hästintresserade ;) Men om så är fallet är det väl bara att bita ihop!! ;)

1 kommentar:

  1. Låter som ni haft en härlig dag! Hästar är inte så farliga, en härlig fritidssyssla dock lite dyr kanske. O börjar de rida på ridhus så får de ju hjälp med allt, det behöver ju inte du hjälpa dem med =) bra va?!

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)