Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 9 september 2011

Vi var ju på bröllop i lördags, älsta bror min gifte sig. De var så vackra och det var så roligt!!! Nu påstås det att jag är den "som är kvar"... men jag vet många som inte är gifta..! :P
Den här veckan har varit stressig, trevlig, ond och kreativ. Men nu är den snart till ända, och på tisdag tänker jag känna lugnet igen!! :)
Idag har jag tänkt mycket på Nygården... (alltså jobbet) jag längtar verkligen dit, efter de goa arbetskamraterna, skratten, de boende... och ja, tom att kasta skitblöjorna ;) För det är skit att vara hemma när det är såhär...
Bil nr 010 lyser med sin frånvaro... jag har sökt efter den i typ två veckor, men den finns verkligen ingenstans!!! Nån som vet var jag kan hitta den?? Jag har hittat de efterkommande fram till 015... men vad hjälper det?? ;)
Igår var jag på stan med mamma och gammelmormor. Det har nog aldrig hänt förrut, men trevligt var det! :) Och bjudna på "Stigs" blev vi oxå! :D
Ikväll har Robban klippt gräset, han tyckte att det var dryyygt... så jag påminde honom om att vi ska göra större gräsmatta... ;) Jag har snabbstädat ur bilen som har turen att få en genomgång imorgon. Barnen har sprungit i morotslandet och ätit morötter. Astrid kom flera gånger med en knippe morötter och sa "De här satt ihop!!" ...hmm.. ja, det kanske är lite dåligt gallrat... ;) Alfons överraskade ikväll med att tagit på sig pyjamasen utan att jag sagt nåt! :)
Nu sitter vi och ser en film... jag föreslog att vi skulle gå isäng, men Robban tyckte att den här filmen verkade bra... han sover nu...!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)