Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 27 september 2011

Harrejisses vilken blåst!!! Jag frågade barnen om de ville ha ett snöre runt foten som vi kunde hålla i, så att vi kunde fånga in dem om de blåste iväg, men de ville inte det... ;)

Klockan är nu 07.09, jag har redan hunnit ringa två samtal som jag måste göra idag, men givetvis svarar de inte... om man börjar jobba kl sju, och inte är där när klockan är fem över...(???) vars håller man då hus?? Jaja, det är bara att vänt aoch prova igen...

Jag har varit vaken sen fyra... Då skrek Astrid till (igen) och efter det kunde jag som vanligt inte somna om. Så då fick jag ligga och titta på mina tre underbara som trängdes med mig! ;)
Både tvättmaskin och diskmaskin sköter sitt jobb nu, borde snart vara klara så jag kan tömma dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)